Vandermeeren

 

Als steeds groeiende kwalitatieve meubelzaak met vier verschillende vestigingen wenste Vandermeeren Interieurs op een efficiënte en professionele manier te communiceren, zowel intern als extern. De winkels zijn zo groot, de meubelcollecties zo ruim en het klantenbestand zo uitgebreid, dat zowel het management, de verkopers, de magazijniers, de dienst-na-verkoop als de receptie constant met elkaar in verbinding moeten staan om up-to-date te blijven van elkaars activiteiten, plannen, dossiers, enz. 

“Fonitel verschaft een intern communicatieproces dat ervoor zorgt dat ons succesvol, vooruitstrevend bedrijf coherent en op één en dezelfde lijn kan worden georganiseerd”, vertelt zaakvoerder Thierry Vandermeeren. “Communicatie is geen eenrichtingsverkeer, maar een horizontale wisselwerking tussen alle onderdelen van de organisatie tot en met de klanten. Het systeem van Fonitel is eenvoudig, flexibel en gemakkelijk te gebruiken.”

“Onze medewerkers zijn op elk moment van de dag bereikbaar om onze klanten te woord te staan. Dit is voor ons de kern van een goede klantenservice”

“Bij Vandermeeren Interieurs kunnen we ongelooflijk snel, gemakkelijk en efficiënt intern en extern met elkaar communiceren. Elke werknemer beschikt over een eigen draagbaar toestel met bijhorende telefoonlijst, zodat iedereen op elk moment van de dag bereikbaar is om elkaar te woord te staan, inlichtingen in te winnen of te helpen. Zo worden er minder snel fouten gemaakt, werken we sneller en effectiever én met minder bijkomende kosten.” 

“Ook onze klanten hebben baat bij vlot telefoonverkeer: ze worden onmiddellijk met de juiste persoon doorverbonden, waarbij de wachttijd tot een minimum wordt beperkt. Zelfs wanneer onze telefoniste ’s avonds vertrekt, wordt de lijn nog intern doorgeschakeld tot sluitingstijd om onze klanten zo goed mogelijk bij te staan. Indien alle lijnen bezet zijn, krijgen onze klanten een bandje te horen met de melding dat ze even moeten wachten. Na sluitingstijd krijgen ze onze openingsuren te horen en kunnen ze indien gewenst een boodschap nalaten. Dit biedt een fijne klantenservice”, besluit Thierry Vandermeeren.

 

×
Show