rpm

De RPM Belgium Vandex Group is ontstaan door de samenwerking van twee toonaangevende bedrijven die hoog-performante polymeren en cementeuze materialen ontwikkelen, produceren en verkopen. Door deze vereende krachten is de RPM Belgium Vandex Group een erkend wereldleider in, en een leverancier van materialen die de duurzaamheid en levensduur van constructiebeton structuren verbetert. 

We spraken met Martin Evrard, Supply Chain, Logistics & Production Manager: “Onze telefooncentrale was reeds behoorlijk oud en onze vroegere leverancier gaf hier geen service meer op. Tijd voor iets nieuws dus! We namen contact op met Fonitel en ze stelden ons een volledig op IP-gebaseerde Mitel-centrale voor. Het bleek een ideaal product te zijn om onze drie bedrijven aan elkaar te koppelen, twee in Duitsland en onze hoofdzetel in België.”

“Het feit dat we drie bedrijven aan elkaar konden koppelen en via IP gratis naar elkaar konden bellen is voor ons uiteraard een groot voordeel. Ook het gebruik van de Mitel Unified Communciations-oplossing was voor ons een schot in de roos. Dankzij deze client weten we altijd wie er wanneer beschikbaar is, kunnen we chatten in plaats van te bellen,…”

“De implementatie van ons nieuw communicatieplatform zorgde ervoor dat we goedkoper kunnen bellen en dit vanuit elke vestiging”

“De implementatie van ons nieuwe communicatieplatform zorgde ervoor dat we goedkoper kunnen bellen en dit vanuit elke vestiging. Als we naar klanten of leveranciers bellen die in een land gevestigd zijn waar wij eveneens een firma hebben, bellen we aan een lokaal tarief. Dit alles maakt ons werk een stuk gemakkelijker.”

“De installatie op de drie vestigingen heb ik samen met een engineer van Fonitel gedaan. Alles verliep prima en professioneel. Ik vind het daarom ook heel belangrijk dat er goede engineers zijn die op de hoogte zijn van de technologie en die flexibel zijn wat betreft de wensen van de klanten en de gebruikers.”

“Als er zich problemen voordoen kan je bij Fonitel altijd terecht op hun helpdesk. Daar zoeken ze tot een oplossing gevonden wordt van het probleem, ook al betekent dit dat er contact moet opgenomen worden met derde partijen zoals providers, leveranciers, etc. Wat er ook gebeurt, Fonitel zet de klant steeds centraal.”

×
Show